måndag 22 februari 2010

Nu baah, provar ny bloggstil - en lite mer folklig ansats:-)

A, men life is nice. Var i Åre i helgen(se bild), gött.

ALla rockade, utom Chrille Å jag – vi softade. Helt avslappnande.

Nu måndag, suger INTE, nice. Vad else? Fått nya kalsonger av min fru, TnX! Se bild. (det är skugga på kanten - inget annat, ok?)


Lillen ska INTE till BVC. Apan sa att han måste "skata" (skejta). Air says: jag måste blogga. Nu blogga. Ingen bild.

Oj, en till bild – vad skriva. Jag säger bara kolla mina skor, ej nya. Se bild.OBS! Två högerskor, jag har en av varje. Köpt på NK. Stekaraffärn.


Måste ringa Per, och fika – på jobbet. Inte med Per, han bor inte här där jag är. Synd. Gillar Per. Se bild.(han är söt).

Oj, höll på att missa värsta grejen (tandborstgrJEn), kolla min nya - helt övÈlägsen. ON - OFF, say no more.

Måste kaffe. Tack firman, nice. Alla snälla. Seså, jobba på nu där ute. Måste tänka. Minstingen sov bra i natt. Allt cooL, nice.

Vad säger ni, har jag missat något?

ps. Kommentera gärna i forumet här så jag får känna av hur läsarna uppfattar min anpassning till marknadskrafterna!?! ps.

5 kommentarer:

  1. Skrattar fortfarande efter 10 min... Får se om du får fler läsare nu ;-) Kanske måste du dock även ställa upp i någon dokusåpa till hösten eller bli känd på något annat sätt?!? Jag personligen gillar dock den stil du haft hittills så jag hoppas du återgår efter detta test!
    //Mona - helt opartisk fru :-)

    SvaraRadera
  2. Shoo mannen!
    Ser ut som du anpassat dig till den köpsvagaste marknadsgruppen för Business Intelligence. Dessutom lyser det igenom att du bok-reat ett slanglexikon för tonåringar...
    Jag vill ha gamla Air tillbaka!!
    :)

    SvaraRadera
  3. Air du rockar fett! Lite mycket text men ändåååå!!!! Kram pårej kompis!

    SvaraRadera
  4. Ari...jag är ledsen.
    Men om du försöker blanda lite Snabba Cash med dessa utmärkta bloggar så kanske det går vägen:
    1. http://paindemartin.blogspot.com/
    2. http://ekwall.fotbollskanalen.se/

    SvaraRadera