torsdag 14 april 2011

Underbar dag

Lämnade klockrent på dagis. – Vill du visa mig vägen dit-frågan funkar alltid.

– Det var så länge sen jag lämnade så jag minns inte vartåt det ligger…?!?

- Här, hitåt, där borta ligger det,
sa hon. Hon verkade fortfarande ha svårt att smälta att Pippi igår hade uppenbarat sig utan fräknar på Junibacken...

Hon sa det inte men jag såg att hon tänkte ngt i stil med d.e.k.a.d.e.n.s.


Nåväl, hon hade i alla fall bestämt sig; hon vill ha en häst - "den största rasen" som hon uttryckte det.

Sen till jobbet för att putsa på eftermiddagens dragning på Clarion Sign, spännande grupp – ska bli riktigt kul.


Därefter veckans tredje spännande lunch, hamnade på Rörstrandsgatan igen. Märkliga tecken i skyn när vi var där. Kan inte vara en tillfällighet. Vad försöker någon berätta?

Efter lunchen var det dags för lite hälsa&balans / personligt ledarskap som tog sig i uttryck av ett pass på SATS -> med därtill hörande avrundning i ångbastun.

I skrivande stund mellanmål på kontoret, sen Hötorget och blommor till underbara frun innan det är dags att prata om att ”less is more och lite smakar mer” 17-18.


- Är det i morgon du ska operera knät?
– Ja, det är det.
– Är du nervös?
– Ne, nervös, neee…, eller?


Ska bli skönt att bli sövd, men lite nervös är jag nog om jag ska vara riktig ärlig, men låt det stanna mellan oss – ok?!

Allt gott//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar