tisdag 19 juli 2011

Nu är det semester på allvar…

det vill säga att man – som nu – nått nästa level och blivit veckovill.

Men det stannar inte där.

Många av oss har också glömt bort några av våra annars dagligen använda passwords och vidare har vi ”kopplat bort hjärnan” i största allmänhet - vi har gått in i safe mode i någon mening.

Vi njuter av tillvaron, säger vissa, andra hävdar att vi samlar kraft inför höstens prövningar.

Vad gör du och hur tar det sig i uttryck?!?

- Jag saknar dina lite mer eftertänksamma blogginlägg, sa min fru häromdagen.

- Det gör jag också, sa jag.

Mina till och från jobbet-bussresor lyser med sin frånvaro på semestern och mitt naturliga element för bloggandet är således för stunden borta.

Sen är det mer än fullt upp med att hinna med allt – när man har semester – och därför finns inte tid för eftertanke.

Men det är svårt att slappna av helt när man har någon störning och det är ok - för jag har börjat misstänka att jag duger som jag är!

Slappna av så gott det går, glöm alla passwords i världen - om du kan - och ring IT asap då du är åter i tjänst!

allt gott!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar