onsdag 28 september 2011

Just landat…

….och fått i mig en räksallad ur papplåda på Scandic någonstans i detta härliga avlånga land!

Lunchen inmundigades på SAS Waterfront i STHLM, mellanmålet slank ned på Izmir Kebab i Hötorgshallen.

Satt på betald arbetstid och lyssnade på Lars-Johan Jarnheimer som talade efter mig på förmiddagens lyckade event. Ett rent nöje, riktigt bra.

Dagens fotograf summerade det hela på ett koncist vis ”Ari kunde allt och Lars-Johan har gjort allt". Jag låter vara osagt vad gäller min del, men onekligen har Lars-Johan varit med om ett och annat.

r.i.n.g. Just när jag tänkte på den förstfödde så ringde han, nästa otäckt synkroniserat. Han kommer på fredag, underbart.

I morgon en dubbeldragning, dvs. två prat; en på förmiddagen och den andra stX efter lunch.

I kväll hade jag tänkt blogga men det får nog vänta då jag i bagaget har ”En kvart om dagen” med Paulo Robert.

Fick den som present av min kära, bara sådär mitt i vardagen. Undrar vad hon försöker säga?!

Ett mess anlände i kväll ”Glöm inte att umgås med Paulo i kväll!”

…ärligt talat höll jag på att glömma, men nu ska jag börja passet för de "lite mer avancerade".

Varför nöja sig med mindre?

Tacksamt tack för idag!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar