torsdag 13 oktober 2011

En riktigt bra dag - någonstans i livet.

Efter 3 dagar hemma med krazzlig liten var det dags att jobba.

Började dagen med ett trevligt och mycket konstruktivt möte på Berns.

Säger no more just nu, men detta kommer bli riktig kul!

Sen till ett spännande lunchmöte. Tänk att ibland blir det bara sådär som det blev idag, man bara connectar. HUR mycket idéer som helst - två världar som mötes.

Skickade ett hastigt mail och tackade för galet god och trevlig lunch. Till mitt svar fick jag bums: ”Detsamma, var helt energiboostad när jag gick från vår luch:)”

Möten med människor är häftiga grejer, när man möts.

Sen handla leksaker inför ett av helgens två stundande kalas för de små innan jag sprang på årets föreläsningsrekvisita på Drottninggatan – en naturtrogen gummihjärna ”human size”.

Därefter störta in på kontoret för några samtal och förberedelser för dagens uppdrag på det nyöppnade Grand Scandic på Vasagatan. Det var great fun och en underbar publik.

Taxi hem, lite admin och sätta grejerna på laddning inför morgondagens flight till Wien.

En dag på jobbet börjar lida mot sitt slut och jag kommer somna - nöjd, glad och tacksam – alldeles ovaggad.

Glad fredag!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar