måndag 28 november 2011

ett ålderstecken om ngt

Efter ett helt dygn utan starkt kaffe och god husmanskost började jag längta hem.

Nu sitter jag här känner mig väl till mods - i magen. Saknar dock de mina som bara är 4.5 mil bort.

Ska strax flyga vidare, men har alltså hunnit med lite riktig svensk mat här i Skycity.

Yakiniku stod på middagsmenyn kvällen till ära. Sköljde sen ned det hela med gott kaffe som verkar funka.

Misstänker att detta är ett större ålderstecken än det fysiska förfallet som tagit sin början - från topp till tå.

Känns att jag fyller över 40 i sommar;-)

Allt gott och trevlig kväll (alt. ha en bra dag, lite beroende på när ni läser detta) says glada//doc.

3 kommentarer:

  1. Tror vi har lite olika syn på svensk mat, men gott såg det ut att vara :)

    SvaraRadera
  2. *ler* men/och det var gott - missa inte den när du är på Arlanda!

    SvaraRadera
  3. Jag lovar att kika på det när det bär av till Arlanda :) Det var ett tag sen sist, men vem vet när det händer igen...

    SvaraRadera