tisdag 22 november 2011

På väg hem efter en lång dag

Två spännande möten och en riktigt härlig tillställning på Gothia Tower, tack alla!

Nu hem och träffa min fru, kanske hinna ta en kopp te och summera hennes dag och em. med teamet. En liten statusgenomgång om ni så vill.

Hon är ûber PL och jag är vice – fast vanlig.

Om 10 timmar är det dags igen, Consumer Insight Outlook på Näringslivets hus står på programmet.

Hela tänket bygger på att information om kunderna ska göra det möjligt att ”träffa rätt” i större utsträckning.

Jag kommer anlägga ett perspektiv som tar sin utgångspunkt i att vi också har mycket att vinna på att utgå från oss själva, från människan.

Jag kommer i viss mån byta ut information mot kunskap.

Maximilian kräktes av sin hostmedicin – som är superäcklig.

Tillverkaren av den medicinen har inte gjort sin läxa, de känner inte sin kund. Om detta ska jag prata, bland annat.

Nu framme, nästan.

- Taxi finner ni till till höger och vi tackar er för att ha åkt med oss…

Glad//doc.

ps. bilden ovan summerar bra morgondagens budskap och det är således en av mina föreläsningsbilder. Det är bilder som jag är rädd om så lova att inte visa för någon - ok? ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar