lördag 26 november 2011

undrar vad som håller på att ske?

För andra veckan i rad dissar jag baguette och gott kaffe på Hunterstövlarnas högborg Café Rival..

…till förmån för en 150 grammare från grillen på Mariatorget.

Är det min folklighet som skiner igenom, är det egenföretagargenen som håller på att ta överhanden eller är det månne min arbetarbakgrund som gör sig gällande?

Låter er veta hur det går nästa gång jag står inför ett liknade beslut - ett beslut som idag inte ens var svårt.

Allt gott/Mc air

4 kommentarer:

  1. Ha ha, jag väljer 150gr alla gånger före baguette, skippar ett av bröden och en lättmjölk till! Perfekt! :) Ingen klassfråga /Lotta

    SvaraRadera
  2. Utmärkt lotta, tack för stödet! SKa testa att skippa ena brödet nästa gång:-)

    glada//air

    ps. ska man ta bort det övre eller undre?! ds.

    SvaraRadera
  3. Låter mer som det är protein och kreatin som lockar än någon klassfråga, men går det inte att lägga burgaren i en baguette? Det bästa av två världar? ;)

    ...och det är det övre man tar bort och behåller det undre som en slags pizzabotten eller tallrik beroende på vilken metafor som passar för stunden :)

    SvaraRadera
  4. utmärkt tips, tar med burgaren in på RIval nästa gång och meckar i ordning en ny komposition där:-)

    glada//air

    SvaraRadera