onsdag 30 november 2011

Visst är det onsdag idag?

Just avslutat frukosten och samlar tankarna inför dagens uppdrag på Inspiration Day här i Göteborg.

I går var det heldag på Bergakungen i Grant Thorntons regi då stora skattedagen gick av stapeln. Riktigt trevlig och intressant tillställning!

Skrev sen på fejjan att jag ensam vandrade på Avenyn och en dryg timme senare satt jag över en kopp kaffe på Avalon med min barndomsvän Jonas.

Det var 13år sen vi sist sågs och vi beslöt oss för att ses snarare än så nästa gång. Underbart att se dig igen!

På tal om fejjan så fanna jag denna bild på Rose-sida häromkvällen, satt på Arlanda och skrattade så att tårarna fullkomligen sprutade.

Galet rolig just kanske för att det där med relationer inte alltid är så alldeles enkelt – och för att många kanske känner igen sig en liten smula.

Själv har jag haft lyckan i livet att hitta rätt på den punkten, att hitta min stora kärlek och att kunna säga som det är, till skillnad från hon på bilden ovan.

Jag vill dela resten av mitt liv med dig min kära!

Det har idag gått 5 år sedan vi stod på operahusets trappa i Sydney och jag hoppas att jag får minst 50 år till vid din sida.

VId din sida vill jag vakna, vid sidan vill jag leva.

Glada, tacksam och kär//doc.

1 kommentar:

  1. Stort grattis på 5års dagen och jag delar din munterhet över bilden från Rose-sidan. Undrar hur många gånger just den scenen utspelats i verkligheten och lite spännande skulle det vara att ta reda på hur den reaktionen kan uppstå och varför...

    SvaraRadera