fredag 20 januari 2012

För snabba affärsbeslut...

krävs inte mer teknik eller snabbare bredband för den delen.

SItter på landsbygden någonstans, tar en kopp kaffe under min färd och läser just annonsen ni ser på bilden.

Idag har jag förmånen att tala för 250-300 personer inom kärnkraftsindustrin.

Jag kommer bland annat att fokusera på att mer teknik inte hjälper oss t.ex. i att fatta snabbare beslut - om vi inte först och främst och detta är ingen alldeles liten uppgift - förstår vad som händer i huvudet på oss själva.

Jag försöker själv reda ut så gott det går, och det går väl sådär, vad som försigår i mitt lilla huvud.

allt gott, mot kusten.

glada//doc.

1 kommentar:

  1. Hej Ari,
    tack för en fantastiskt rolig och intressant föreläsning den 20:e :-D

    /Johanna

    SvaraRadera