måndag 6 februari 2012

måndag

Förra veckan avslutades med ett speciellt gig och middag i Blekinge - på en helt unik gård. Bilden här är från frukosten.

TIll bords hade jag Heléne Björklund, kommunalråd i Sölvesborg.

Utöver att det var trevlig i största allmänhet så fick jag lära mig att fotbollslaget Mjällby kommer från Sölvesborg. Hade ingen aaaaaning som det heter.

Att träffa en massa trevliga och spännande människor, samt att få lära mig om allt mellan himmel och jord är en härlig bieffekt av att vara talare.

Idag stod det bokskrivande på schemat och i morgon är det förberedelser för hela slanten inför veckans tre uppdrag + en spännande lunch.

Och jo, igår gjorde jag slag i saken och avslutade mitt bloggande som "proffsbloggare" på IDG.

Det är här jag har läsarna - det är er jag är till för.

...man kan endast behålla det man har - genom att ge bort det.

glada//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar