onsdag 11 april 2012

Cruisar SJ på väg

hemåt efter en härlig dag i Örebro där jag talade in en unik miljö - rikssalen på slottet. Tack alla som var där!


Noterar också att förmiddagens inlägg raskt fick ovanligt många läsare, undrar var den funnit sina vägar ut i cybern?!

Två kommentarer att lyfta fram har också kommit in från Lärardjäveln - tack! Det finns alltid 12-sidor av ett mynt, typ. Intressant.

Nu pdf:a ett lagom antal sidor "bok" inför fredagens möte med ett spännande förlag. Tack M.D. för att länka samman folk.


Ska bli intressant att se vad deras erbjudande består av, inget är som bekant gratis. Vad är priset för fullständigt oberoende och finns det?


Passerade Enköping, var där för ngt tag sedan. Stationen mitt utanför stan. Nu Bålsta, här var jag förra veckan - tror jag.

Strax STHLM igen, taxi till förorten och hinna pussa på de små innan de somnar. Om de nu vill ha några pussar.

Morgonen var "demanding", de är inte alltid så lösningsorienterade när bussar och tåg ska prickas in av mor och far.

Kvällens stora val står mellan, dator, storhandla, fru eller bastu? Tror jag väljer två, bastu och fru!

Allt gott!//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar