måndag 14 maj 2012

kommunikation

Med mkt kort varsel (24h) arrangerade vi ett härligt bröllop i vår trädgård igår. Ne, det var inte vi som gifte oss - det gjorde vi en underbar dag 2006 i Sydney!


Eftersom det var stort hemlighetsmakeri runt det hela och brudparet var "hemligt" så kunde vi inte sätta ut bild till allmän beskådan.

Så, istället satt vi ut en bild på air-team - fick liksom duga. Så här löd texten på FB: "Mkt hemligt bröllop, som delvis sändes via Skype, i vår trädgård - därför bild på 6/7-delar av air-team istället:-)"




Sen började folk like:a som galningar. Bröllop, men gud så gulligt - GRATTIS! Ganska snart snart insåg jag att folk inte läser allt - utan låter sig bländas av det lilla som de lyckas få till sig innan man slutar läsa. Så grattis igen!

Jag försökte sätta in några förtydligande rader bland kommentarerna - men grattis igen! 

Sen ska också sägas att kanske hälften hade koll på läget och grattade istället till en fin familj.

Tack säger jag, de är underbara och jag älskar dem av hela mitt hjärta - så grattis till mig som har dem!

Glad vecka!//doc.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar