söndag 20 maj 2012

ombytta roller och solsken

Morgonen gryr och frun har tagit sitt bagage och begett sig mot Berlin för att projektleda.

Missa inte att spana in nya Mandarina Duck-väskan överst i packningen (har förstått att ska man bli framgångsrik bloggare så bara måste man blogga om väskor, etc., också.).


Teamet vinkade så glatt iklädda nattmunderingarna. Jag går härmed in som ställföreträdande (stf.) PL här i förorten.


En bra PL projektledare ska visst inte jobba ihjäl sig var det någon som sa på någon kurs någon gång, låter bra tänkte jag då - låter bra tänker jag idag.


Har nu satt teamet i arbete och hällt upp ännu en kopp Zoega - so far so good! Solen skiner, livet leker och rollerna är ombytta - nu drar frun in cash:en till familjen - och jag undrar i mitt stilla sinne hur allt kunde bli så här bra?!

allt gott stf. PL//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar