måndag 13 augusti 2012

Just do it!

För många är det i dag första dagen på jobbet efter en skön sommar, nu gäller det att komma igång bums! Jag har redan varit igång en vecka och känner att farten börjar återkomma. Nu gäller det också att våga, känna att man kan.

Jag är ju inte licensierad och sånt, har inte svaren på allt, men får falla tillbaka på att jag ändå blev fil. lic.:ensierad 2002 och med det som grund vill jag sprida detta über coaching-tips till en vidare krets än de som är mina FB-polars.


Satt upp detta på FB sent i går och många har ryktesvis redan underrättat underverk denna tidiga morgon efter att läst dessa rader och sovit på intrycken. Läs, begrunda, låt det sjuka in och vips är du inne i ett FLOW som du inte anade fanns, ett FLOW som kommer att ge dig ett nytt liv - ett liv bortom allt du drömt om.

You can and will do it - alldeles oavsett vad saken gäller. Det är enkelt, du kan.

Bästa första vecka för många av er säger glada fil. lic.:ensiearede// doc.

ps. vet inte vem som är upphovsmannen till "lappen" men tackar det ödmjukaste. ds. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar