lördag 21 september 2013

Fick ett mail

häromdagen. Följdande stod att läsa:

"Hej Ari,

Tack för igår, din föreläsning var fantastisk.

Informationsmissbruket är nu konstaterat så på vägen hem bestämde jag mig för att ta en liten ”Time out” I eftermiddag efter avslutad arbetsdag/skola tar jag och barnen in på Hotell i en närliggande stad.

Aktiviteterna får barnen helt och hållet bestämma, fullständig radiotystnad kommer att råda tills vi kommer hem igen.Här kommer jag att följa ditt råd om än dock bara i 24 timmar, det jag menar är mobilsvaret.

Tack ännu en gång."

-----------


En härlig känsla, tänk att jag gjort skillnad, om än bara lite - men skillnad. Lite mer av varandra, lite mindre av det andra. Lite mer av livet.


Tack för mailet i norr, hoppas ni har det gott! Glada//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar