måndag 11 november 2013

Svar: teamwork.

En nyfunnen vän på Insta hade trillat in på bloggen häromdan och undrade - med all rätt - hur jag hinner med allt. Gissar att du har en superkvinna, skrev hon vidare.

Ja, hur hinner jag med - hur hinner vi med? Ett skäl är givetvis att jag har en superkvinna, lite för super för sitt eget bästa ibland. Sen är vi nog båda lite "normalstörda", svårt att slå av på takten. Allt detta i kombination med att vi är ett bra team är nog en del av förklaringen till att "hinna med".


Idag har vi båda jobbat, hämtat och lämnat, superkvinnan har lagat super god mat bland mkt annat och sen varit på en föräldraföreläsning. Själv hann jag hem och dressa om till mysbyxor, äta, Barnkanalen, häng i soffan och vakna med två små snusandes i mina öron - en på vardera sida - för mindre än en timme sedan.

#Barnkanalen

#nyvaken 20.05

Passerar just Scandic Järva Krog i taxin på väg mot Arlanda och konstaterar att man hinner med en hel del om man vill väl och hjälps åt! Malmö nästa.

Glada//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar