fredag 12 september 2014

Senaste veckornas press

Kan inte låta bli, försöker inte ens, att känna mig väldigt såväl glad som stolt och tacksam för den uppmärksamhet vi får för det vi jobbar med!

För några veckor sedan när vi var på väg hem och mellanlandade i München så fick vi tag i en Dagens Industri, i den låg en Business Intelligence-bilaga, se bild nedan och klicka HÄR för att läsa ledaren som jag skrivit i den.


I tisdags fann vi denna text i en bilaga - Ekonomi och företag - som gick ut i Dagens Industri. 


Senare på kvällen var vi på ett intressant event på hotell Diplomat, arrangerat av SAJ, och hade förmånen att få en pratstund med supertrevliga Jesper Blomqvist. Men håll med om att jag ser lite "offside" på bilden, kommer helt fel på "bollen", Jesper dominerar fullständigt mittfältet. 


Och igår publicerades artikeln nedan på chef.se där jag kommer med goda råd för ett bättre beslutsfattande. Klicka genast HÄR om ni är sugna på att läsa mer. 


Nog om allt detta nu, strax dags att göra helg. Tacos står på menyn ute i förorten och för mig återstår bara att önska alla en riktigt soft helg! Glada//doc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar