tisdag 5 maj 2015

Har kunden alltid rätt?

Kanske inte alltid, men väldigt ofta. Kunden vet vad kunden vill ha och tillsammans hjälps vi åt, då blir det bra. 

Inom kort kommer en krönika som jag inleder såsom följer; "Som konsult, forskare och talare får jag inblick i otaliga organisationer och verksamheter. Jag möter dagligdags C-nivå-personer, och många andra för den delen, som undrar ”vad jag tror om framtiden” på vitt skilda områden.


Som ett resultat så har vi, allt oftare, fått förfrågningar om att "vinkla" mot en övergripande frågeställning i stil med "Hur skapar vi framgångsrika organisationer i tider av osäkerhet och hur leder vi dem?" Min nya föreläsning heter kort och gott "Framtiden är här i morgon - är ni redo?"

Klicka HÄR för att ladda ned innehåll, tankar kring detta och lite info om vem jag är!

Väl mött på ett kundevent eller en konferens nära dig inom kort!//glada//doc.

ps.
Vi har, baserat på egna metoder som vi tillämpat i såväl forskning som "business", tagit fram ett test där vi - via webblänk - gör ett framtidsmognadstest på företag, mer om detta inom kort.
ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar